בס"ד
התקשרו עכשיו:
050-414-5359  
072-282-8034

סיפורים מוצלחים של מטופלים והמלצות

יואל לוי התרפא והיום רואה טוב יותר מ 6/6. קישור: 
מיהו יואל לוי? 


מי שרוצה יכול לשתף ברשתות החברתיות. קישורים לטיפולים טבעיים ולהצלחות בשיטה הטבעית בשיטת יואל לוי.

קישור: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009361867277






הורדת מספרים בעדשות, טיפול בליקויי הראייה ובמחלות עיניים בדרך הטבעית בשיטת יואל לוי


צביקה, בחור בגיל 22 השתמש במשקפיים במשך שנים. בשתי העיניים המספר ביחידת התשבורת: 4.25. הראייה הקרובה אצלו בקריאה דווקא נמצאת בצורה תקינה ללא משקפיים. הראייה הרחוקה אצלו צריכה שיפור. צביקה הגיע לקורס בשיטה הטבעית וקיבל הנחיות מפורטות כיצד לשפר את הראייה. כמו כן הוא קיבל תכנית ייחודית בשבילו לבעיה האישית אצלו. שוחחנו על חייו, על הרגעים המאושרים אצלו ועל הרגלים שאינם טובים עבורו. יש לציין כי צביקה, בחור חכם והחלטי בביצוע. כשהוא מתמקד במטרה הוא יכול להצליח. בהתחלה, הוא לא מצא כל כך זמן פנוי לתרגל תרגולים. לאחר ימים שהוא "סידר" את המחשבות ואת העיסוקים אצלו, צביקה היה נחוש בשיפור משמעותי. ואכן כך. הוא החל לתרגל את השיטות כפי שנלמדו ומצא שיפור בראייתו. הוא הצליח להתגבר על הרגלים לא ראויים ששיבשו לו את הראייה ובצורה זו, הדחפים הפנימיים השליליים הופחתו. צביקה מאושר. הוא זכה לשפר את הראייה ולהתגבר על הרגלים ששיבשו לו את מהלך חייו.

 
חנן (שם בדוי), בגיל 40 סובל מניוון שרירים מגיל 7 בגלל מחלת הקרטוקונוס אצלו, המתבטאת בעיוות הקרנית בעיניים. יש לו קרנית דקה וגם צילינדרים. הוא מרכיב  משקפיים שמספרם ביחידת התשבורת: בעין ימין: 12- , בעין שמאל: 14- . הוא ביצע 2 ניתוחים להשתלת קרנית ב-2 העיניים לפני 23 שנים. חנן ציין כי 2 הניתוחים לא פתרו את הבעיה אצלו. כשנבדק בשיטה הטבעית לשיפור הראייה, חדות הראייה הייתה אצלו בעין ימין: 6/9 ובעין שמאל: 6/15. עדשות המגע היוו אצלו בעיה  בעיניים כפי טענתו. בנוסף הוא הרגיש טשטוש בראייה וקושי בקריאה. חנן קיבל על עצמו לתרגל תרגולים נחוצים. במהלך החודש הראשון מתחילת הטיפול, שיפר את מצב העיניים אצלו והחל לראות בצורה משופרת. התקדמות טובה יותר הייתה בחודשים הבאים כפי טענתו.


 
נאווה (שם בדוי) אישה מבוגרת בגיל 66 סובלת ממחלת ירוד (קטרקט). אבחנות נוספות הראו שייתכן וסובלת גם ממחלת ברקית (גלאוקומה). בנוסף התלוננה על לחצים ובעיקר על לחץ תוך-עיני גבוה. היא הרכיבה משקפיים מגיל 6. נכון להיום היא מרכיבה משקפיים ביחידת תשבורת 12. נאווה הייתה בסדנא לשיפור הראייה במקום מסוים. היא ביצעה את מה שנאמר לה ועשתה את המוטל עליה כפי שהבינה את מה שלמדה. אך ללא תועלת גדולה... . היא קיבלה את מספר הטלפון אצלי, מקרוב משפחתה שנמסר לו הטלפון ברשותי. היא צלצלה ונענתה כי לא אוכל לפגוש אותה, היות והייתי עסוק בכתיבת הספר אצלי. למרות זאת שוחחה איתי כמה דקות נוספות והבנתי שיש לגברת זו ידע בתחום הבריאות. התברר שהיא הייתה עוסקת בתחום הטבעוני בעיקר במצרך הבריאותי בתזונה. אמרתי לעצמי: "אישה זו, יש לה ידע בתחום...".  היא הוסיפה, כפי שציינתי, שהייתה במקום מסוים לשיפור הראייה ומהתוצאות היא לא התרשמה. יש לציין שפגשתי אותה, כדי להתרשם ולהכיר אותה יותר. פשוט רציתי לדעת פרטים נרחבים יותר. לבסוף לימדתי אותה מספר תרגילים וביצועים (ללא עלות כספית...). יש לציין שראיתי את בדיקת שדה הראייה אצלה שביצעה לפני מספר חודשים. שדה הראייה הראה בתוצאות הבדיקה כי אזורים מסוימים נפגעו ברשתית העין. כל אזור מכוסה בצבע שחור הינו מסמן, כי באזור זה, העין לא ראתה את האור שמוקרן על צג המסך בבדיקה. הכוונה, כי אזורים שחורים הינם נזק לשדה הראייה. ראיתי כי בבדיקת שדה הראייה אצלה, 10 אחוזים כוסו בצבע שחור, מה שמעיד כי ישנם 10 אחוזים של עיוורון בעין. עברו שבועיים וחצי. לאחר תקופת זמן זה של שבועיים וחצי, קיבלתי טלפון. נכון ניחשתם, זו הייתה היא. היא בישרה לי כי כל שדה הראייה החדש אצלה נקי. (הכוונה: כל הכתמים בשדה הראייה, דהיינו כל העיוורון 10 אחוזים נעלמו!). התפעלתי. בתקופה כל כך מהירה להשיג הישג מרשים ביותר... . לכן, הודעתי לה שברגע זה מגיע אליה כדי לראות את המציאות!!! כשהגעתי לביתה, היא הראתה לי את התדפיס המציין את תוצאות בדיקת שדה הראייה החדש. ואכן, כל שדה הראייה אצלה היה נקי. משהו... . יש לציין כי היא סיפרה כי גם הלחץ התוך-עיני אצלה בבדיקה האחרונה היה תקין! אמשיך לעדכן אתכם כי השאלה הבאה אצלה הייתה בסגנון: "מה עכשיו, איך אפטר מהמספר הגבוה במשקפיים?" - תשובתי הייתה: "אם תרצי, זה באפשרותך לקחת את הקורס לשיפור הראייה בצורה הנכונה ביותר... " .  


שלום! שמי אליעזר רוזן, גיל 22. השתתפתי בקורס לשיפור הראייה בדרך הטבעית, אצל יואל לוי. מגיל 8 מרכיב משקפיים ממספר נמוך עד 4.5, 5... והיה לי קשה מאוד לראות ממרחק בעיקר. ואחרי שמצאתי את הקורס של יואל לוי, ראייתי השתפרה עד למאוד מאוד וכמעט רואה 6/6. אני ממליץ עליו בחום ואהבה, בתור רופא טבעי לעיניים ולראייה ברורה. הרבה ניסו אצלו ועלה בידם. כמוני וכמו עוד שתשאלו אותם. זה הפתרון השיטה הטבעית, אין משהו אחר בדור הזה. ויואל לוי הוא המנהיג של השיטה הזאת. והוא יודע איך לעשות אותה באופן הכי טוב, המהיר והיעיל בשיטה הטבעית ביותר. כדאי ללכת אליו. אני ממליץ שוב בשמחה, בהרגשה טובה ובמצב רוח. כדאי לגשת אליו, לבן אדם הנכון שזה יואל לוי. ממליץ בחום. אליעזר רוזן.  



ישראל יעקב ניימאן הגעתי לקורס בשיפור לראייה בדרך הטבעית אצל יואל לוי. יש לי מספר 11 בשתי עיניים ומגיל שש הרכבתי משקפיים..  יש לי קושי לראות מרחוק. התרשמתי לטובה מהקורס ואני יכול להמליץ שיואל הוא בן אדם טוב ויכול לעזור להרבה אנשי שרוצים לשפר את הראייה שלהם ולהשיג ראייה תקינה של 20/20=6/6.
 
I Yisrael Yaakov Neiman took a course for improving the vision of eyes – naturally by Yoel Levy
 
My # is 11 (poor eyes) from the age of 6 I wore glasses.
 
It's hard for me to see far sight
 
The course was very good for me
 
It gave me a lot of ideas how to improve my eyesight
 
Yoel can help a lot of people to improve eyesight naturally
Yaakov Yisrael


יש לי משקפיים למרחק. היום אני לא מרכיבה משקפיים. הגעתי ליואל לוי לשיפור הראייה בדרך הטבעית והראייה שלי השתפרה. הקטרה תשתפר ועכשיו אני מבחינה בדברים הרבה יותר טוב. יואל לוי לימד אותי תרגילים לעיניים. אני מקווה לפטר מקטרה מ 100%.יש שיפור משמעותי לשיפור הראייה. אני מצליחה לקרוא בכרטיס הבדיקה ורואה טוב יותר את האותיות. והצלחתי לראות הרבה יותר שורות ברורות בכרטיס הבדיקה. ממליצה על יואל לוי בדרך טבעית ללא ניתוחים. 



שמי משה אולחוב. הייתי אצל יואל לוי לשיפור הראייה בדרך הטבעית. יואל מאוד עזר לי! אני עכשיו לא מרכיב משקפיים. תרגלתי תרגילים לעיניים. למדתי הרגלים בריאים שנחוצים לראייה וראיתי שיפור גדול. יואל גם עזר לי להתרכז בצורה משופרת, דרך טכניקות מועילות. היה לי לחץ נפשי גדול מאוד ונרגעתי. אני מאמין שהשיפור אצלי ישתפר בהתמדה אצל יואל כי כבר ניסיתי הרבה אפשרויות במקומות שונים שניסו לטפל בי בכל מיני דרכים ללא שיפור. הריני ממליץ מאוד לכל מי שרוצה לראות שיפור בראייה לדעת בצורה נכונה ובטוחה איך להיות מרוכז, לדעת מה הם ההרגלים הטובים לראייה וממה להימנע. בקורס גם למדתי על המזונות הטובים והבריאים. כפי שציינתי הייתי בהרבה טיפולים במקומות שונים ולא עזר לי הרבה. ממליץ מאוד לנסות ללמוד על הדרכים הנכונות אצל יואל לוי כדי לראות שיפורים חשובים. מגיע ליואל הרבה תודות. מ. אולחוב


 
שלום. שמי בצלאל היסטריד, גיל 40. מגיל 20  הרכבתי משקפיים במשך 20 שנה. היה לי צילינדר -  עין ימין 1.75 ועין שמאל 1.5. למרחוק היה קשה אצלי לראות. פגשתי את יואל לוי והוא הסביר לי על השיטה הטבעית. התחלתי לעשות תרגילים לפני שפגשתי את השיטה אצל יואל לוי בזמני הפנוי למשך שנתיים וראיתי שיפור מזערי. כשפגשתי את יואל לוי הוא הסביר לי על השיטה הטבעית ורכשתי ממנו ערכה ראשונה (ספר: הראייה הברורה -  התגלית הטבעית עבורך, תרגילי עיניים וכרטיס בדיקה). הוא המליץ לי על תרופות טבעיות. במשך חודשיים ביצעתי תרגילים וההדרכה אצלו נתנה לי את הדרך האמיתית ואת הדחיפה במוטיבציה שזה אפשרי לשפר את הראייה וזה מה שעזר לי באמת! מרגיש שיפור במיוחד גם כשהראייה אצלי מתחילה להיות מטושטשת. אין לי מספרים בכלל היום. לא יאומן! בדקתי אצל אופטומטריסט. יש לי 6/6 ב– 2 העיניים. יש לי רק צילינדר קטן! יש לי הוכחות שקיבלתי מהאופטומטריסט. ממליץ על השיטה הטבעית אצל יואל לוי. תודה.


שלום!

קוראים לי יעקב בקשי מס' ת.ז: 025291261 גיל 42.

הרכבתי משקפיים מגיל קטן (התחלתי מכיתה ג' גיל 8).

התחלתי ממספר 3.5 בעדשת עין ימין ובמספר 2.5 בעדשת עין שמאל.

עם השנים עלו לי המספרים בעדשות בגלל עצלות העין שהתרגלתי למשקפיים והמספרים עלו למספר 10 בעין ימין ול – 9 בעין שמאל.

היו לי גם צילינדרים גבוהים.

פגשתי את יואל לוי והוא סיפר לי על השיטה הייחודית לשיפור יכולת הראייה והוא גם סיפר לי סיפור אישי על עצמו.

רכשתי ספר: "הראייה הברורה – התגלית הטבעית עבורך" וגם תרגילים לעיניים. למדתי גם על תזונה בריאה לעיניים.

יואל המליץ לי על תרופות טבעיות.

ראיתי שיפור משמעותי בראייה והמספרים ירדו בצורה משמעותית ביותר.

יואל לוי נתן לי טיפול מסור וליווי טלפוני.

הריני ממליץ לכל מי שסובל מבעיות ראייה לטפל אצל יואל לוי.

אני ממשיך לטפל אצלו עד לשיפור הראייה לצמיתות אי"ה.

אני ממליץ להגיע ליואל  לוי כדי להתרשם ולהגיע לכלל החלטה נבונה ונכונה.

בתודה

            מאיר יעקב בקשי צמח

            ר"מ במדרש "בית אליהו".

            רמות ג' ירושלים תובב"א.




      
                        אמת מתחזקת בהצטברות הוכחות של מטופלים
 

 

"העיניים שלי רגועות יותר. הן נולדו מחדש!"  
"החלטתי להגיע. נרשמתי לקורס בשיטה הטבעית לשיפור הראייה בשיטת יואל לוי. תקוותי הייתה לשפר את הראייה הירודה. חשבתי שאני אחיה את שארית חיי עם משקפיים. התכנית המפורטת בקורס שלך הייתה מדהימה. עברתי את כל התכנית בהתחלה, כי זו הייתה הדרך המהירה ביותר כדי ללמד אותי במה מדובר. אחרי שביצעתי את כל מה שקיבלתי בתכנית, העיניים שלי הרגישו מחודשות בימים ספורים - כאילו הן נולדו מחדש".  



"מאז שהתחלתי את תכנית הראייה שלך, מרגישה שיפור, פשוטו כמשמעו, במשך הלילה. נהגתי להרכיב משקפים כל הזמן, אבל עכשיו אני כבר מתחילה להתרגל לחיות בלעדיהם. זה קשה להסביר, אבל אני מרגישה שאני צעירה 10 שנים  יותר".   


"תודה על התכנית. אני לגמרי מתרשמת ומרוצה" 

"אין צורך בניתוח תודות לך!"                                                                                 
"אנשים! אם אתם חושבים שאינכם יכולים להיפטר מהמשקפיים שלכם ללא ניתוח אתם טועים! שיפור בראייה ללא משקפיים, ישחרר אותך מלחצים, בדרך הטבעית הנכונה בשיטת יואל לוי!" 
  

 


"הטיפול שניסיתי אצל יואל לוי הביא תועלת משמעותית בשבילי. הייתי לפני גם במקומות אחרים וללא תועלת.

הטיפול אצל יואל לוי כלל מספר פגישות שטיפלו בקוצר הראייה הגבוה ובמיקוד העיניים שלא תיפקדו כמו שעיניים צריכות לתפקד. הייתי בלחצים ובטח זה השפיע על הראייה שלי. למדתי טכניקות לשחרור לחצים והבנתי שיש משמעות וצורך בשחרור מחשבות לא רצויות. אגיד לכם את האמת, זה נכון. התחלתי להרגיש שהעיניים שלי מתחילות להיוולד מחדש והרגשתי שאני מצליחה לקרוא יותר שורות בכרטיס הבדיקה מה שלפני הטיפולים לא הצלחתי לקרוא את השורות.

היום יש לי יותר כוח ואנרגיה. המחשבות אצלי כבר לא ממש מפריעות לי. מתפקדת בצורה שעוזרת לעיניים שלי לראות בצורה התקינה ללא לחץ.

כבר לא הרכבתי משקפיים מאז שקיבלתי טיפול. עברו שבועיים ויותר ואני לא מרכיבה משקפיים. בהתחלה זה קצת לא היה שגרתי. אני התגברתי על זה.

יואל לוי, ממליצה עליו ואמשיך כי זו דרך נכונה שיכולה לעזור!"


"תודה. הצטרפתי לתכנית בקורס לשיפור הראייה אצלך. מאוד נהניתי. הראייה שלי הייתה כמעט 20/30 בשתי העיניים. במשך זמן של חודשיים הגעתי לשיפור גדול! תודה לך. אנא השתמש בעדות זו כהכרת תודה הכנה שלי".


המלצה מכל הלב

"לפני 6 שנים הייתי חולה בעיניים. טופלתי במשך 8 שבועות בבתי חולים וזה לא עזר. המצב לא השתפר אצלי.

יואל לוי ממש עזר לי בטיפול במסירות ובידע רב בתחום השיטה הטבעית לשיפור הראייה. הרגשתי כבר בימים הראשונים שיפור גדול.

באמצעות תרגילים לחיזוק העיניים ותוספי תזונה טבעיים, הראייה שלי השתפרה.

הייתי זקוקה לסבלנות כדי להיות במצב בריאותי טוב יותר ולא המשכתי ממש. מקווה שאמשיך בטיפול כדי להתקדם בשיפור.

זה יותר טוב לטפל אצלו מללכת לדרך קונבנציונלית.

שתגיעו אליו תבינו יותר. ממליצה על יואל לוי.

בתודה



 
"העיניים שלי השתפרו מאוד!"  אני כבר מרכיב משקפיים מאז שהייתי ילד. אחרי ששמעתי על התכנית שלך מהחברים שלי, הייתי מאוד ספקן אבל להוט לנסות את זה באותו הזמן. 3 שבועות בתכנית והעיניים שלי השתפרו מאוד. הבדל גדול כזה ללא ניתוח עיניים".


"הראייה שלי השתפרה באופן מידי. הרגשה זו נמשכה לאורך היום"

 
"הצלחתי להתאמן בשיטה של יואל לוי. הבחנתי שאני יכולה לזהות פרטים קטנים שהיו רחוקים. לפני כן, לא הייתי מסוגלת לכך. גם השלטים הרחוקים נראו יותר ברורים. הבחנתי כי הראייה שלי השתפרה. תרגילי הרפיה עזרו לראייה שלי. תודה מעומק הלב."

 

התגברתי על מכשולים בחיי. בקורס הרגשתי  שאני נמצא ברגיעה ובשלווה. התהליך הוא הדרגתי. פחדים ופאניקה גרמו לי לתסכול כאילו סוג של הרגשה שמציקה לי ושמפריעה לי לתפקד רגיל.


כשהגעתי להמשך טיפולים אצל יואל לוי, הרגשתי שחרור מדהים. הפחדים והתסכולים כבר לא הפריעו והרגשתי מאושר ושמח.

ממשיך לטפל בדרך הטבעית כי מאמין שעם הזמן המצב אצלי יכול להשתפר.

התחושה נפלאה: הרוגע, השלווה, משהו בי הרגיש שמצאתי דרך נכונה.

כל ההרגשות האלו השפיעו עליי וממלאים את שגרת היום שלי עם חיוך.

תודה ליואל לוי על ההרגשה שהעניק לי שפתרה לי הרבה מכשולים. ההצלחה ממש הרשימה אותי

בתודה 

     ר. י  ,  31


 
"שיפור דרסטי כזה בפעם הראשונה. עכשיו מזהה פרטים קטנים יותר. הבנתי שלאמץ את העיניים זה לא טוב. רכשתי הרגלים בריאים. לא מרכיב משקפיים מתחילת הקורס. נהניתי. ממליץ."

 
"הייתי בוהה הרבה. למדתי שזה לא טוב לעיניים. התחלתי לאכול מזונות בריאים. יש שיפור במצב אצלי בכללי. מרגישה ממש טוב. מי שירצה אמליץ לו. מרגישה יותר טוב. החדות אצלי גבוהה עכשיו."

 
"איך להסביר לכם את זה בעמדות של רפואת העיניים? אתמול אחרי שמונה שעות מול מחשב ללא צורך במשקפיים, הודות לשיפור הראייה בשיטת יואל לוי."

 
"אני מתרגל בצורה קבועה ומרגיש שיפור. הראייה שלי משתפרת בהדרגה. העיניים שלי רגועות. הרגשה מצוינת. הקורס נהדר. השתתפתי וביצעתי תרגילים לעיניים. אני עכשיו פחות בלחץ. יש שיפור. תודה. תמשיכו בדרך הנכונה לעזור לאנשים. יישר כוח".

 
"השתתפתי בקורס. הלכתי הביתה, ללא משקפיים כמובן, ולאחר כחצי שעה, העיניים שלי התרכזו בעצמן ושוב התחלתי לראות היטב. וכך כמה פעמים בנסיעה שלי. ההבזקים של שיפור הראייה מופיעים אצלי באופן ספונטני וברוב המקרים נמשכים כדקה, ללא כל כאב. העיניים שלי מרגישות טוב יותר. המילים הנכונות להגיד שמרגישה טוב יותר."

 
"הקשבתי ללב שלי ונתתי לעצמי את המתנה המדהימה הזו. למדתי תרגילי עיניים." אשר בן שמח, ירושלים

 
"הקורס לשיפור הראייה בשיטת יואל לוי בנוי באופן מקצועי. למדתי הרבה טכניקות יעילות לעתיד."
 
 
"יואל יקר! אני רוצה להודות לך על הדרך הנפלאה בה העברת את הקורס. התהליך אפשר לי להבין דרכים יעילות כדי לשפר את הראייה שלי."
 
 
"אני מודה לך על ההתייחסות הראויה ועל התרופות הטבעיות לחיזוק הראייה!" בהוקרה, טובה נויסבאום, רמת בית שמש
 
 
"תודה על ההשקעה במפגשים, על שפע הכלים שנתת לי כדי להתגבר ולשפר את הראייה שלי שהידרדרה  ועל השינוי שהתחולל בחיי בתקופה כה קצרה."
 

"העולם שלי התמלא בהרבה משמעות לדרך נכונה בשיפור הראייה. קיבלתי חוויה לחיים ממורה לחיים" אברהם גליק, בגיל 36  עיניים אדמומיות מגיל 6.  משקפיים מספר 8. חולשה בעיניים. כאבי ראש. עיניים קופצות. נק' שחורות 10 שנים. המלצות על תרופות טבעיות מצמחים טבעיים וויטמינים לחיזוק הראייה. התקשרתי אליך והודעתי כי .השגתי שיפור בראייה."
 
 
 
"הקורס עלה על כל הציפיות שלי" 
 
 
 
"אני כל כך שמח ומאושר על שיפור הראייה. למדתי להכיר תרגילי עיניים כדי לחזק את שרירי העיניים וטכניקות לחיזוק הראייה. למדתי ממך המון. תודה על התמיכה וההקשבה."  מורדכי ויסנברג בגיל 45. משקפיים יותר מ- 23 שנים. דלקת בעין ימין לפני 3 שנים "שעורה קלועה" בטענה שלא יכולה להשתחרר. ניתוח בגלל זה פעמיים. לאחרי ניתוחים שוב הופיעה הדלקת. שרירים תפוסים. יש שיפור. בני ברק

 
 
 
"עברתי תהליך של שינוי. אהבתי את התהליך שנבנה בשלבים של מדרגות כדי להגיע לראייה משופרת. אהבתי את לימוד הקורס"
 
 
 
משובים לקורס אבחון, ריפוי וליווי באמצעות טכניקות לשיפור הראייה
 
 
בגיל 50 ויותר. יובש בעיניים. שיפור בראייה. אברהם ב.
 
 
 
 
נפתלי. הגעתי עם אבא שלי ליואל. לאבא שלי היה קטרקט בעיניים. יואל לימד טכניקות לשיפור הראייה והמליץ על תרופות טבעיות. לי, היו עיניים יבשות ועיניים אדמומיות. יש שיפור ממשי בעיניים.  יכול להמליץ משעה 21:00 והלאה על טיפול בקטרקט  ובעיניים אדמומיות. קיבלתי 5 טלפונים תוך שבועיים לבקשה להמלצות. תודה רבה ליואל לוי.
 
 
 
יואל יקר! נתת לי כלים להיות בכל יום יותר מאוזנת ולקבל החלטות ממקום נכון ומדויק יותר, להיות בהקשבה לעיניים שלי ולמצב בריאותי. העברת את הקורס באיכות. זה אפשר לי לצמוח ולהתפתח."

 
 
 
"מרגיש פיזית טוב יותר. כמו פלא. תודה. וגם - בחלק הראשון של הקורס, הבנתי במדויק יותר, מהם הגורמים לראייה ירודה וכיצד לפעול להשגת ראייה נורמאלית תקינה ללא משקפיים. אני מרגיש שהלימוד בקורס שלך ממשיך לשפר את העיניים שלי. המון תודות."

 
 
"תרגילי העיניים הם חלק בלתי נפרד מחיי. שיטת האבחון סייעה לי בריפוי העיניים. בשבילי זה פשוט חלום שהתגשם."

 
 
"מרגישה שהגעתי לשלבים שעזרו לי להיות מאושרת. הקורס היה מרתק וחשף אותי לעולמות חדשים ומרגשים. למדתי דברים שלא הכרתי בחיי, מדהימים בדיוקם. תודה על המקצועיות והרצינות שלך שאפשרה לי לקבל ידע, עוצמה והשראה."
 
 
.Thanks for being such a great teacher. This year was life changing for me
 
 
 
יואל לוי לימד אותי הרבה תרגילי עיניים. יש העמקה בהבנת הטכניקות ששיפרו לי את הראייה למרחק ואני מאד מרוצה."  מש' קרישבלסקי, רמת בית שמש
 
 
 
"הלימוד נעשה במקצועיות רבה, בדרך מאד מובנת, בכל שלב. הרגשתי שבזמן קצר ניתן להגיע לתובנות עמוקות ולהסתייע בטכניקות מדויקות לקידום הראייה"
 
 
 
"סבלתי מלקות ראייה. בעיה זו הפריעה לי ממש. לא ידעתי שיש אפשרות כזו לשפר את הראייה בדרך הטבעית. קיבלתי המלצה מחברי. קיבלתי החלטה נכונה והגעתי אליך. היום אני יכול לראות ללא משקפיים."

 
 
"המורה של הבן שלי בגיל 8 אמרה לי שהבן שלי לא מצליח לזהות את הכתב על הלוח בכיתה. לכן, הלכתי עם הבן שלי לבדיקה אצל רופא עיניים שטען כי יש לבן שלי קושי לראות היטב. סלדתי מעצם העובדה שהבן שלי ירכיב משקפיים. שמעתי על הדרך בה אתה מטפל והגעתי לייעוץ עם בעלי והבן שלי כדי לדעת מה טוב בשביל הבן שלנו. קיבלתי הרבה ידע על תזונה בריאה והרפיה. הבן שלי הרגיש כי יש שיפור בחדות הראייה."
 
 
"בשיטה של יואל לוי, מרגיש שהעיניים שלי ממש יותר רגועות, הודות להרגלים נכונים."
 
 
אני מאד נהנית מהחוויה, מהלימוד ומהקבוצה. אני מצפה לרפא את עצמי. הבנתי שיש לי את הכוח לרפא את העיניים שלי."
 
 
"אהבתי בקורס את דרך הריפוי הטבעי של יואל לוי, באמצעות טכניקות ששינו דברים בתוכי והשפיעו על דרך המחשבה, ההתנהגויות וההרגלים. האבחונים שלך הדהימו והפתיעו אותי. ראיתי איך דברים מתגלים בעזרת קסם הריפוי."
 
 
"אהבתי את המגוון העשיר של תרגילי העיניים שנלמדו, את הסדר והדיוק, את האווירה הנעימה. הרגשתי בתקופה הקצרה את השינוי ההדרגתי שחשתי בראייה שלי."
 
 
"מה למדתי מהקורס? הקורס הינו חלק משמעותי בשבילי. יש בו יתרונות בולטים עם שילוב האבחון והריפוי בדרך הטבעית בסיוע תהליך אימון אישי. יש לי כעת את היכולת להגיע לראייה חדה יותר. תהליך האימון סייע המון."
 
 
בגיל 65. רטינופטיה סוכרתית בעיניים 8 שנים בצקת. חסימה בעורק ימין. קטרקט בעין שמאל ביצעה 2 ניתוחים. יש שיפור עם תרופות טבעיות.
 
 
"מרגיש שבתהליך שעברתי בקורס, קיבלתי את עצמי. למדתי להאמין ביכולות שלי ולדעת שאני יכול ליישם את מה שאני רוצה. ליואל, רק רציתי להגיד: תודה על הגישה האישית ועל הכוחות שהענקת לי להאמין שמצב הראייה אצלי יכול להשתפר בהתאם ליכולות שלי."
 
 
"התכנים בקורס היו מאוד מגוונים, מעניינים ומעשירים. שמחתי ללמוד דרכם כיצד להתגבר על הרגלים שלא ראויים לראייה ממרחקים קרובים ורחוקים. הרגשתי שהקורס תורם לי המון."
 
יואל לוי היקר!
 
רציתי להודות לך על מקצועיות מדהימה, על ההשקעה שלך בכל מפגש לכוון ולעזור בכל דרך. תודה על העידוד כשרציתי לוותר, על הדיוק והמיקוד שלך כשהייתי מבולבלת, על האינטואיציה והתובנות, על הטכניקות והתרגילים שלימדת שעוזרים לי להתמיד בשיפור הראייה להתמקד בצורה משופרת" 

"בשנה האחרונה אני משתתף בהשתלמויות של יואל לוי בתחום רפואה טבעית לעיניים. במהלך תקופה זו נחשפתי באופן עמוק לשיטותיו וליכולותיו המופלאות ורכשתי ידע רב וכלים שמאפשרים לפתח את יכולת הראייה."


"יואל מעביר ידע, כדי להקנות למשתתפי הקורס את מירב הכלים והשיטות המדהימות לעבודה כל כך מקצועית, מגוונת וחווייתית למטופלים. בהצלחה רבה!!!"

 

 יואל היקר, אני רוצה להודות לך על תמיכה וליווי אישי בתחום טיפול טבעי בראייה, הרבה יותר נחמד ללמד כשיש עוגן וחומרים מגוונים ומוצלחים כל כך.כמעט כל מי שבתחום הוא יצירתי אבל לא כל יצירה זוכה להערכה. מאז שפגשתי אותך, קיבלתי המון כלים ממך ודברים הפכו להיות מאוד ברורים. למרות שכבר הגעתי עם ניסיון... תמיד אפשר להתחדש וללמוד. ממליצה בחום להגיע ליואל לוי.


 

 

"לך יש את זה!

מעטים הם האנשים הניחנים ביכולת מקצועית ואינטואיטיבית כה מדויקת, מקבלת ומאפשרת.

אני ממליצה בחום על המפגשים לסוגיהם השונים, בשיטת יואל לוי.

יישר כוח גדול!"


"הטיפולים שלך משלבים גישה נכונה עם טכניקות יצירתיות והמון ידע. יעקב יוסף."


"תודה רבה יואל  על העברת הקורס עם רעיונות יצירתיים מקוריים ומהנים. 

אני למדתי ממך המון!!! ההתקדמות שלי לאורך השנים ובייחוד אתמול הייתה מסחררת. אני ידעתי שזה בזכות מה שלמדתי אצלך בקיץ שעבר. השתמשתי בטיפים רבים שלמדתי אצלך. זו הייתה קפיצה מקצועית, אני מודה לך מקרב לב! ואנשים יקרים, לכו להשתלמויות של יואל כדי לחסוך את הזמן, הכסף וההשקעה."

logo בניית אתרים