בס"ד
התקשרו עכשיו:
050-414-5359  
072-282-8034

עקרונות חשובים לשיפור הראייה

 
 
- טכניקות המסייעות להשגת מצב רגוע וברור יותר.

- תרגילי הגמשה המשמשים להשגת בריאות בצורה הנכונה כדי שגופך יתחזק וראייתך תשתפר.

- עבודת אמונה תקינה וחיזוק הדימוי העצמי בגישה חיובית שיסייעו לך להתגבר על אמונות מגבילות בשלב מסוים בחיים שלך, המיוחסות למצבים בהם אינך רוצה לראות וכן למצבים המתפרשים במוחך בצורה של מחשבות לא ראויות שמכריחות אותך להסתגר. לכן, עם הסכם תת-המודע שלך, במחשבות חיוביות, הראייה שלך תשתפר בצורה מהירה מאוד.

- עבודת אנרגיה על היקף הראייה שתאפשר לך בצורה מהירה, להסיר את מאמץ העיניים, לשמור על איזון בתפקוד העיניים ולשפר את בהירות הראייה.

- הדמיה שתסייע למנגנון הראייה לראות בצורה משופרת.

העקרונות הבסיסיים לשיפור הראייה בדרך הטבעית בשיטת יואל לוי
 



בשיטה הטבעית לשיפור הראייה נעזר בהרגלים נכונים כדי לקדם את כושר הראייה ולחזק את העיניים. באמצעות תרגילי עיניים וטכניקות יעילות נקדם את חוזק הראייה. גמישותן של העיניים חשובה לשרירי העיניים ולראייה תקינה.

מדי יום אנשים מבצעים פעולות כגון: קריאת ספרים, שימוש במחשב ובמסכים דיגיטליים... וגורמים למאמץ ממושך לעיניים שלהם. גם ישיבה ממושכת עם חוסר פעילות בתנועה לא מאפשרת לעיניים להיות בתזוזה ולכך הראייה נחלשת. לכן, יש צורך להרפות את העיניים כדי לראות בצורה טובה יותר. ניתן לאפשר לעיניים להיות רגועות באמצעות חליטת קומפרסים של צמחי מרפא על העיניים המונחת על העיניים.

בהסתגלות לאור טבעי בהדרגתיות, מאפשרים לעיניים בריאות ראייה טובה יותר. אותם אנשים שמשתמשים במשקפי שמש לאורך זמן ממושך ביום, אינם מאפשרים לעיניים שלהם לראות בצורה תקינה. העיניים שלהם לא מסוגלות לראות אור טבעי היות וישנה חסימה בשימוש משקפי שמש. לכך, עם השנים העיניים נחלשות ומידרדרות. כדי להתגבר על בעיה זו, יש להרגיל את העיניים בהדרגתיות לקבל את אור השמש הטבעי ולשהות במקומות מוארים ככל שניתן. יש צורך כמה שיותר להיות בטבע מאשר במקומות סגורים וחשוכים כדי לאפשר לעיניים לראות אור טבעי.
 
יש לאפשר לעיניים את התנועתיות בהסתכלות על אובייקטים במרחקים קרובים ורחוקים. העיניים במצב טבעי, תמיד נמצאות בתנועה מתמדת. באמצעות תרגילי עיניים, נאפשר לעיניים לא להיות במצב של בהייה. ניתן להיעזר בתרגיל זה המאפשר לעיניים להיות בתזוזה: יש להסתכל על כל חלק באובייקט שנבחר ללא מאמץ עם רגיעה בשילוב מצמוץ העיניים.

יחס חשיבות לראייה המרכזית נחוץ לראייה. עבודת עיניים באמצעות טכניקות יעילות, תאפשר לנו להשיג בפרטים מדויקים יותר חשיבות עליונה על נושא הראייה המרכזית שתועלתה לראות בצורה ממוקדת יותר. ניתן להסתכל על אובייקט שבחרנו בהרפיה דרך נקודה מרכזית בעין ללא מאמץ ולהמשיך לאובייקט הבא על נקודה חדשה שנבחרה.

יש לאפשר לעיניים להסתכל למרחק. באמצעות עיקרון זה הדוגל על ההבטה למרחק, נאפשר לעיניים להיות בתנועה למרחב הרחוק ובכך נאפשר לעין להגדיל את טווח הראייה שלה ובכך הראייה תשופר. יש לאפשר לעיניים להסתכל על אובייקטים הממוקמים במרחק הרחוק.

התמקדות ושיתוף פעולה  בו זמנית של העיניים והגוף בשילוב המוח יעילים לכושר הראייה. יש צורך באיזון תקני של העיניים על התמקדויות במרחב בסיוע של המוח המאפשר רגיעה מוחלטת כדי לאפשר ראייה תקינה. באמצעות תרגילי עיניים ורגיעה נחזק את העיניים ונאפשר להן בסיוע המוח לראות בצורה תקינה. יש לאפשר לעין החלשה יותר לתפקד בצורה של פעילות באמצעות תרגילי עיניים. תרגילי תנועה לגוף יאפשרו את חיזוק השרירים ויועילו לעיניים.

היום, יותר מתמיד, לחץ הינו הגורם העיקרי של מחלות רבות מהן סובלת האנושות המודרנית. כתוצאה מגורמים סביבתיים, תרבותיים, פסיכולוגיים; לחץ יכול להוביל למספר רב של בעיות נפשיות ופיסיות. ואכן, מחקרים שנערכו לאחרונה מדוחים כי לחץ הוא גורם מרכזי בהפרעות של העין.

הרבה אנשים מהאוכלוסייה כיום  מרכיבים משקפי ראייה או עדשות מגע. יתר על כן, להרבה אנשים ישנן בעיות ראייה וחלקם אפילו לא מודעים לכך. עם זאת, ראייה שאינה תקינה יכולה להיות משופרת בתיקונה ללא משקפיים וללא עדשות מגע באמצעות תרגילי עיניים, הרגלים בריאים ותזונה נכונה.

הפרעות וליקויים בראייה יכולים להיות מתוקנים



רוב מומחי הראייה בשיטה הקונבנציונלית למדו תאוריה שטוענת כי רוב בעיות הראייה נגרמות כתוצאה מעיוות קבוע של גלגל העין והעדשה.

עם זאת, בניגוד לתאוריה זו שהוזכרה, על פי  השיטה הטבעית, יש לציין כי העין ולא רק העדשה, מתאימה את עצמה בהתמקדות תקינה באמצעות שרירי גלגל העין ובאמצעות תרגילי עיניים לחיזוק, מתחים שהופעלו על העין שגרמו לתפקוד לקוי בראייה משוחררים. לכן, באמצעות תרגילי עיניים כמו גם טכניקות ראויות אפשר להרפות את העיניים. באופן זה, יכולים לתקן הפרעות רבות בראייה.

בשיטה הטבעית, עם תרגולים נכונים, בהדרגה, מאפשרים לעיניים לראות בצורה תקינה ללא משקפיים וללא עדשות מגע. עם הזמן, מפחיתים את השימוש בעזרים מכאניים אלה עד כדי שניתן להשיג ראייה נורמלית תקינה.

שיפור ראייה טבעי בשיטת יואל לוי: האם זה עובד?



עבור הרבה אנשים, הרעיון שאתה יכול לתקן את הראייה שלך בדרך טבעית - ללא משקפיים, עדשות מגע או ניתוחים - מוגדר כחלום.

השיטה הטבעית בשיטת יואל לוי, מטפלת בליקויי ראייה כגון: קוצר ראייה, רוחק ראייה, אסטיגמציה, זוקן ראייה, פזילה ועוד... וגם במחלות עיניים בהצלחה גבוהה מאוד והיא הראיה לכך שטיפול טבעי מונע את ההחמרה בליקויי ראייה ובמחלות עיניים ויכול גם לתקן את ליקויי הראייה ולהחלים את המחלות בעיניים. יואל לוי בטוח מעל לכל ספק ששיטתו יעילה. יוכיחו זאת מטופלים שעברו בהצלחה את הטיפול.

יתרונות בשימוש השיטה הטבעית לשיפור הראייה 

  
 

- טיפול טבעי בשורש הליקויים והמחלות בעיניים. 


- העלאת חדות הראייה כדי להשיג ראייה תקינה 6/6.

- לראות, לצפות, לקרוא ספרים, ליהנות מהחיים בבהירות מושלמת.

- מניעת הידרדרות הליקויים והמחלות בעיניים.

- סיוע בפתרונות מוצלחים לליקויים בראייה ולמחלות בעיניים גם אחרי ניתוחים.

- טכניקות מהירות שיסייעו לך בשיפור הראייה שיפתיעו גם את רופא העיניים שלך.

- חסכון בעלויות משקפיים, עדשות מגע והחלפתם כל תקופה. 

- חסכון בעלויות ניתוחים.

- להרגיש צעיר/ה יותר בגישה חיובית בצעד הנכון.

- התמודדות עם הרגלים לא ראויים.

- בניית תכנית אישית מפורטת בטכניקות שיסייעו לשיפור הראייה שלך. 

- קבלת ידע על תרופות טבעיות כדי לשפר את הראייה. 

- להימנע מטעויות באבחנות, מגורמים שאינם תורמים לך הרבה. 

- להוכיח לעצמך שמגיע לך להשיג ראייה ברורה ומשופרת.

- להיות הוכחה לאחרים שלא האמינו בדרכך.

- לשאוף קדימה ולהשתפר בהתמדה בשיפור הראייה.


טיפים לראייה ברורה ומשופרת


התאמצות העיניים יתר על המידה בקריאה או בעבודה במרחקים שונים: מרחקים קרובים, מרחקים רחוקים, אינה משפרת את הראייה ועלולה לגרום לליקויי הראייה.

להימנע ממצבים של מתחים ולחצים, כדי לקדם את כושר הראייה.

עישון גורם להאטה בזרימת הדם לעיניים.

פעילות גופנית מדי יום נחוצה לבריאות העיניים.

תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים מועילים לראייה.

הסתכלות על אובייקט הנמצא במרחק רחוק ממך, תאפשר לעיניים להגדיל את טווח הראייה.

תזוזת העיניים על כיתוב בצורה זו של הרפיה, תסייע לעיניים מאומצות.

מצמוץ, עפעוף בעיניים, יעיל להפחתת מתח על העיניים.

הפעלת מנגנון הראייה בכוונה ובדריכות, נחוצה כדי לראות בצורה רגועה, ללא מאמץ, בשינוי תזוזת העיניים מאובייקט לאובייקט ללא מצב של בהייה.

קריאת אותיות קטנות, הנקראות מדי יום, כשהן נמצאות במרחק רחוק ככל שניתן לקורא להבחין בהן, משפרת את הסתגלות הראייה.
logo בניית אתרים